maanantai 28. lokakuuta 2013

Parempi päivä

Tänään on ollu kaiken kaikkiaan hyvä päivä pienestä väsymyksestä huolimatta. Mä näin aamulla nuorisotyöntekijää, jonka kanssa käytiin ostamassa sähköliikkeestä suojajohtoo kotiteatterin piuhoille, jota mun pikku katti tykkäs järsiä katki. Sit juteltiin mun luona jonkun aikaa kunnes suunnistin aa-kokoukseen. Mä sain aikaseks jopa soitettua kelalle ja selvitettyä saanko tän kuun viimenen päivä vielä rahaa ja kyl mun pitäis saada. Kokouksen jälkeen hiippailin salille, jossa kuntopyöräilin, kävelin kävelymatolla ja sousin soutulaitteella. Siellä oli paljon porukkaa, joten jotenkin rohkeus ei riittäny enää mennä sähläämään laitteisiin. Venyttelin ja tein jumppasalin puolella vatsoja, selkiä jne.
Kotiin tultua aloin virittelemään kotiteatterin piuhoja ja sain tehtyä sen 1-2 tunnissa :D Sen jälkeen siivosin ja laitoin pyykit pyörimään. Nyt vaan chillailen koneella kynttilän valossa. On rauhallinen ja hyvä fiilis. Jotenkin se, että jättää korkeemman voiman haltuun kaiken eikä ite yritä sählätä mitään auttaa kummasti.
Meinasin vielä illasta käydä lenkillä ja kuntouttaa jumppanauhalla jalkoja, kun sekin on jääny melkein viikon ajaks kokonaan.

Mulla on jotenkin energiaa vaikka väsyny oonkin. Exää yritän olla tänään näkemättä vaikka se ehdottas näkemistä. Illalla teen iltapalaks munakasta ja juon teetä. Sitten kääriydyn puhtaisiin petivaatteisiin ja otan hyvät unet! :)

Tähän mennessä oon syöny: noin 5 desiä kasviskeittoa ja banaanin. Aamulla join kupin teetä, sillä oli hyvä alottaa aamu, kun ruoka ei eilisillan mättämisen takia maistunu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! <3