lauantai 26. lokakuuta 2013

22.raitispäivä

Tänään tulee 22. raitispäivä. Tuntuu hyvältä! Kunpa vaan sais syömisetkin kuntoon.. Mä mätän päivittäin perunamuussia, levitettä, jogurttia, rahkaa.. kaikkee tollasta lihottavaa paskaa. Lihon!! Mä en voi sietää peilikuvaani ja mua ahdistaa katsoo mun valokuvia. Oon ällöttävä läskisika! Mä haluan exästä eroon, mutta en vaan pääse..

Mua vituttaa koko tää tilanne ja ahdistaa etenkin. Haluan vaan paeta. Tänään aa-kokoukseen haluaisin mennä, mutta löydän muttia niin paljon, että saa nähdä miten käy. Olo on tosin tukala. Hyvin tukala. Eilen kokous jäi väliin tyttöjen illan takia. Siellä katottiin hyvä leffa ja tehtiin kivoja pinssejä :D Vaikka onhan se vähän lapsien puuhaa, mut mulla oli mukavaa. Yks likka lakkas mun kynnetkin. Niissä on nyt leopardikuvio. I like! :)

Palaten vielä läskiangstiin ja itsesääliin. Mä tosiaan antasin paljon, jotta voisin olla taas laiha. Mä en kestä näitä läskejäni. Mä haluan olla terve, mutta laiha. Mä en vaan jaksa näitä kiloja. Nää syö mun viimesenkin itsevarmuuden ja mahdollisuuden pukeutua vaatehuoneessani oleviin vaatteisiin. Kaikki kivat ja ihanat vaatteet on liian pieniä mulle nykyään. Mua ahdistaa. Mieli tekis ryypätä ihan siitäkin ilosta. Vittu saatana.

Tänä aamunakin jo mättäny kaks kipollista perunamuussia levitteen kanssa ja banaanin. Eilisillaltakin vielä entiset turvotus läskit. Laksoja pitäs käydä ostaa lisää. Kohta ei toimi enää itestään suolikaan, mut ei sitä turvotusta ja tukkosta oloo jaksa.. :(

2 kommenttia:

  1. Paljon voimia, muuta en nyt osaa sanoa. ♥♥

    VastaaPoista
  2. 22 Päivää on tosi hyvä <3 Oikeesti. Hyvä sie!

    :) Anteeks, kun en oo kommentoinu aikoihin. Luen kuitenkin sun jokaisen postauksen.

    Haleja

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3