sunnuntai 27. lokakuuta 2013

Ei tuskan turruttajaa

Mä voin pahoin. Voin fyysisesti ja henkisesti pahoin. Henkinen paha olo saa mut voimaan pahoin. Mua kuvottaa mun ulkonen olemus. Mua oksettaa mun laiskuus. Mua oksettaa ylipäätään mun paha henkinen olo. Mun tekis mieli itkee mutten saa itkettyä.
Taas viime yönä kissa oli syöny kotiteatterin piuhoja. Mä aamulla huomatessani asian meinasin lähtee juomaan, polttaa ketjussa tupakkaa tai ahmia. Exälle teki mieli soittaa ja paeta sen luo. Mä oon raivonnu kissalle naamapunasena ja mä pelkäsin jopa pistäväni sen palasiks, kun tuntu etten kykene raivoani pidättelemään. Ei tää mun näin paha ja ahdistava olo johdu kissasta tai siitä, että se raukka parka syö johtoja siks että on pentu vielä. Ei se sen vika ole!!!! Mulla on nyt tosi pahasti päässä jokin vialla. Mä oon loputtoman väsyny ja uupunu. Mä voin pahemmin kuin aikoihin taas. Tää kuulema kuuluu toipumiseen.. vitut!
Mä oon mielenvikanen sika.
Soitin äitille ja kysyin ottasko ne kissan niille viikoks. Äiti suostu, mut sit aloin miettimään miten mä kuitenkin ikävöin ja mietin miten kissa voi ja onko sillä kaikki hyvin. Pelkään, että kissa karkais.. mulla on tarve olla hallitsemassa ja kontrolloimassa kaikkee. En uskalla antaa kissaa vielä vanhemmille. Soitin myöhemmin ja peruin ettei tarviikaan vielä tänään hakee kissaa. Ens viikonloppuna mun on pakko antaa hoitoon se vanhemmille, kun lähen Seinäjoelle aa-tapahtumaan, joka kestää koko viikonlopun.
Käytiin exän kanssa päivällä käyttämässä kissaa yli tunnin ajan pihalla. On se nyt ollu rauhallisempi vaikka yhes vaiheessa se oli taas syömässä niitä piuhoja. Vittu tavaraa ne vaan on.. mutta milläs vitulla ostaa uudet johdot, jos ne ei kohta enää ykskään toimi.

Mä oon paska ihminen. Mä pelkään kaikkee taas..
Ahdistus on kova!
Asiat tuntuu kaatuvan niskaan.
Raha-asiat ahdistaa enkä uskalla edes tilinsaldoo mennä tsekkaamaan.
Ei tästä tuu mitään.
Mä vaan oon. Mä vaan oon paha.
Antas vaan mun kuolla pois..
Miksen voi mennä.. ei mulla oo enää mitään paikkaa tässä maailmassa.
Mä tahdon eroon tästä loputtomasti paska ahdistuksesta!
Oon niin vitun kuvottava sika, läski paska!

Nyt vittu mummokin soittaa..

1 kommentti:

  1. Sä et ole paha tai mitään sinne päinkään. Kaikilla meilla on mielihaluja ja muita sen suuntasia. Vaikka sun tekis kuinka mieli ratketa taas juomaan, jos sä et tee niin sä oot onnistunut. Yritä piristyä. Tsemppiä.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! <3